poniedziałek, 2 maja 2016

015. B&W

Cześć kochani!
Stylizacja którą przygotowałam należy do tych klasycznych. Czarna, skórzana ramoneska (według mnie must have każdej, damskiej garderoby), czarne rurki z uwielbianymi  przeze mnie dziurami, biała, minimalistyczna koszulka z drobnym napisem i najciekawszy element, czyli srebrne buty. W ostatnim czasie to moje ulubione buty! Wybierając je liczyłam na duży komfort chodzenia i nie zawiodłam się! Są bardzo wygodne i lekkie, idealnie nadają się na wiosenne (niekoniecznie upalne) dni. Oczywiście aspekt wizualny był równie (o ile nie bardziej) ważny przy wyborze i pod tym względem także jestem bardzo zadowolona. Idealnie uzupełniają proste stylizacje ale równie dobrze sprawdzają się w tych bardziej zaskakujących. Przyciągają uwagę ale myślę, że jest to nieuniknione przy butach w tym kolorze. Nie przedłużając, zapraszam do oglądania :)











 Mam nadzieję, że zdjęcia się podobały. Zapraszam do czytania kolejnych postów i obserwowania bloga :)
                                                                                                                                                  /J





1 komentarz:

  1. Piękna sylwetka. Idealnie dopasowany strój. Moda XXI bardzo pasuje do Twojej jak już wspomniałem wcześniej pięknej sylwetki. Powodzenia i dalszych sukcesów 😃😃😃

    OdpowiedzUsuń