sobota, 13 lutego 2016

006. Odwieczny dylemat - co ubrać ?

Hej dziewczyny! 


W dzisiejszym poście przygotowałam kilka walentynkowych stylizacji. Nie jestem fanką tego święta ale pomyślałam, że jeśli mogłoby Wam to pomóc, to dlaczego nie! Oczywiście ubiór to indywidualna sprawa każdego i należy dostosować go do okazji. Propozycje które przygotowałam mogą być wykorzystane na rożne sposoby. Od wyjścia do kina ze znajomymi, po kolację lub wyjście do teatru we dwoje. Nie przedłużając, zapraszam do oglądania : )


Klasyczna, trapezowa spódnica połączona z czarnym golfem. Będzie idealna na oficjalne spotkania. 


Ołówkowa spódnica do połowy łydki koniecznie z krótszą górą. Warto ubrać buty na obcasie aby wysmuklić ciało.


Dla Pań które nie preferują spódnic również coś się znajdzie : ) Do czarnych spodni wybrałam białą koszulę z nietypowym kołnierzem i czarnym zdobieniem u dołu.



Ostatnia, najbardziej casualowa stylizacja. Czarna spódniczka, trampki i czerwona bluza sprawdzą się na mniej oficjalnych spotkaniach ; ) 


To tyle :) Zapraszam do czytania kolejnych postów i życzę udanych Walentynek!

J.

3 komentarze:

  1. Świetne stylizacje! :* najbardziej przypadła mi do gustu 1, lecz nie ukrywam że kolejne również skradły moje serce :) /Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękne stylizacje. Bardzo podoba mi się również tło nawiązujące do święta zakochanych (przy stylizacji 2 i 3). Cienie na ścianach dodają uroku tym zdjęciom. Bardzo pomysłowe również białe, elegancko usadowione balony. Jednym słowem SZTOS !!!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. super modelka...............

    OdpowiedzUsuń